Dnes je 19. októbra 2018, meniny má a zajtra

Drsňačky - keď sa Sandra zblázni

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 09.07.2014

Akcia, zábava, hlášky, nie je kedy sa nudiť. Film za šesť hviezdičiek a bez mihnutia oka. Ak sa večer nudíte, toto je ideálne.
Drsňačky - keď sa Sandra zblázni

O filme: Zvláštna agentka FBI Sarah Ashburn a bostonská policajtka Shannon Mullins ani nemôžu byť odlišnejšie. Upätá Sarah pracuje v New Yorku a dúfa v ďalšie povýšenie. Je ambiciózna, talentovaná, inteligentná a má detektívne schopnosti ako Sherlock Holmes. Je vždy a za všetkých okolností tou najmúdrejšou zo všetkých a nebojí sa dať to najavo. Aj preto nemá rodinu a priateľov. Len kolegov, ktorí ju neznášajú. Oproti tomu svojrázna Shannon vyrastala v uliciach Bostonu a vie strieľať rovno od boka. Zbraňou aj svojím ostrým jazykom. A pretože prednedávnom okrem iného zatkla aj svojho brata, tak ju pre zmenu naznáša jej rodina. Tieto dve predstaviteľky zákona sa proste musia stretnúť – Sarah je totiž prevelená do Bostonu, aby pomohla miestnej polícii vyriešiť sériu brutálnych vrážd. A tak nastane priamy stret nielen s bostonským podsvetím, ale aj medzi predstaviteľkami zákona, pretože dostali rozkaz, že spolu musia na prípade spolupracovať. Problém je v tom, že ani jedna z nich o takúto spoluprácu nestojí. Sarah chce všetkým dokázať, že sama vyrieši veľký prípad, a Shannon zase nechce, aby pracoval niekto cudzí a ešte k tomu taký neznesiteľný na „jej území“. Ale pretože rozkaz je rozkaz, musia nakoniec vytvoriť detektívnu dvojicu a stať sa parťáčkami. Zatiaľ čo Sarah zisťuje, že sa jej hodia Shannonine pouličné skúsenosti, Shannon sa naopak učí sebaovládaniu, aby sa, skôr ako sa na niekoho vykričí alebo ho udrie, aspoň nadýchla.
Drsňačky (The Heat) - trailer

Pustite si bez akýchkoľvek očakávaní. A ešte si pri tom položte otázku, či oscarová a v skutku geniálna herečka, ako je Sandra Bullock, musí brať takéto úlohy. Pustite si to iba preto, že sa vám to dostalo do rúk. Aj keď sa vám do toho v podstate vôbec nechce. Nakoniec ostanete príjemne prekvapení. Drsňačky (to tomu naozaj nikto nedokázal vymyslieť slovenskejší názov?) sú dve hodiny akčnej zábavy (oproti kinu je film na Blu ray o 3 minúty dlhší). A hoci si niekto môže myslieť, že v tomto žánri už videl všetko, táto netradičná dvojica, ktorá vznikla spojením krásy a temperamentu (netreba hádam vysvetľovať, ktoré je Sandra Bullock a ktoré Melissa McCarthy). Akcia, zábava, hlášky, nie je kedy sa nudiť. Film za šesť hviezdičiek a bez mihnutia oka. Ak sa večer nudíte, toto je ideálne.

Kde sa vzali ďalšie dve hviezdičky? Za bonusovú výbavu. To je nakladačka na naše pomery, pričom pri nových filmoch už toľko bonusov zvyčajne nebýva. Tu je ich viac ako 100 minút (na Blu ray) a väčšinu (okrem komentárov) si môžete pozrieť bez akýchkoľvek starostí, keďže majú české titulky. Maličkosti, ktoré spôsobujú veľkú radosť. Obraz je skvelý, zvuk výborný (5.1), dobrá zábava na viac ako tri a pol hodiny. Škoda váhať! Réžia: Paul Feig Hrajú: Sandra Bullock, Melissa McCarthy, Taran Killam, Michael Rapaport Distribúcia: Bontonfilm