Dnes je 23. októbra 2020, meniny má a zajtra

Láska nebeská - zamilovaná klasika

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 30.05.2012

Tvorcovia obľúbených filmov Denník Bridget Jonesovej a Notting Hill prinášajú ďalší roztomilý film Láska nebeská.
Láska nebeská - zamilovaná klasika

Tvorcovia obľúbených filmov Denník Bridget Jonesovej a Notting Hill prinášajú ďalší roztomilý film Láska nebeská. Opäť Vás čaká zábava v podaní toho najžiarivejšieho hviezdneho obsadenia, ktorému okrem iného kraľuje diabolsky očarujúci a vtipný Hugh Grant. Neodolateľná komédia, ktorá nám pripomenie, že láska je skutočne všade okolo nás a že je ťažké jej uniknúť, aj keď každý z nás o tom niekedy zapochyboval.
Trailer k filmu Láska nebeská.

Sú filmy, ktorým jednoducho neuniknete a hoci sa už stali klasikami a videli ste ich niekoľkokrát, vždy sa pri nejakej príležitosti k nim opäť vrátite. A ochotne a s nadšením. Netvrdím, že to pri filme Láska nebeská platí pre každého, v mojom prípade to ale platí. Keď som sa pred pár dňami vrátil z Londýna, cestou späť v lietadle som sa najviac tešil na to, ako prídem domov a pustím si Lásku nebeskú. Jej aktuálne vydanie na blu ray bolo k tomu navyše ideálnou príležitosťou. Spomienky na Londýn, ktorý ani po niekoľkých návštevách nestratil nič zo svojej jedinečnosti, sa tak ešte viac zosilnili.

Láska nebeská našťastie nie je tým klasickým zamilovaným gýčom, na ktorého konci divák smoklí do vreckovky. Láska nebeská je mimoriadne vydarenou skladačkou ľudských osudov, ktoré sa v istom momente, po dvoch hodinách náhodného spájania sa a rozchádzania sa stretnú na letisku, na mieste, kde sa premelie milión ľudí, no napriek veľkému mravenisku sa tam vždy stretnú tí, ktorí sa stretnúť majú. Láska nebeská je fantastický nápad, postavený na línii síce zamilovaného príbehu, ale najmä na linke ľudských osudov, kedy sa hrdinovia príbehu snažia riešiť svoju zamilovanosť, rozchody, priznania a mnohokrát až neuveriteľné situácie. Toto je príbeh, ktorý sa ako korálky naťahuje na pomyselný povrázok, aby na jeho záver prišiel uzlík so zdarným koncom. Láska nebeská je zamilovaná klasika, pri ktorej ťažko možno pochybovať, že by niekoho nebavila a nezanechala dojem aj po desiatom vzhliadnutí. Tento film, to je výborný a vtipný scenár skvelé herecké obsadenie, výborné herecké výkony a skvelá muzika. To všetko na fantastickej kulise Londýna, ktorý tiež jednoducho nemožno nemilovať.

Obraz, obraz a ešte raz obraz je vrcholom vydania tohto filmu na blu ray. Ten je naozaj neskutočný a umocňuje zážitok z filmu. Našťastie, dabing je použitý pôvodný, veľmi dobrý, rozmixovaný do formátu 5.1, k dispozícii sú aj české titulky. Čeština je jediná jazyková verzia (okrem pôvodného anglického zvuku), takže toto vydanie na blu ray je v podstate smerované iba na náš trh. Čo sa týka bonusovej výbavy, nemám pocit, že by bolo na disku niečo viac, než som už mal možnosť vidieť na DVD. Pribalené sú vynechané scény s komentárom, dva hudobné videoklipy a ešte niekoľko bonusov, pri všetkých som však mal pocit, že som ich už videl. Všetky bonusy majú české titulky.

Réžia: Richard Curtis
Hrajú: Bill Nighy, Gregor Fisher, Colin Firth, Sienna Guillory, Liam Neeson, Emma Thompson, Kris Marshall, Heike Makatsch, Martin Freeman, Chiwetel Ejiofor, Andrew Lincoln, Keira Knightley, Hugh Grant, Martine McCutcheon, Laura Linney, Julia Davis, Abdul Salis, Edward Hardwicke, Thomas Sangster, Alan Rickman, Rodrigo Santoro, Elisabeth Margoni, Billy Bob Thornton, Meredith Ostrom, Rowan Atkinson, John Sharian, Glenn Conroy, Ivana Milicevic, January Jones, Elisha Cuthbert, Adam Godley, Claudia Schiffer, Shannon Elizabeth, Denise Richards

Linky: MAGIC BOX SLOVAKIA , SUPERSHOP

Láska nebeská obal blu ray