Dnes je 13. augusta 2020, meniny má a zajtra

Šťastný nový rok

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 11.07.2012

Áno, tento film môžete aj viackrát do roka a určite sa ho neprejete, pretože táto hostina sa jednoducho vydarila.
Šťastný nový rok

Film Šťastný nový rok oslavuje lásku, nádej, odpustenie, druhé šance aj nové začiatky v najrušnejšom a najsľubnejšom meste sveta – New Yorku počas najočarujúcejšej noci roka. Show pred koncoročným odpočítavaním rozhodne patrí romantike. Mnohé páry sa tešia na mimoriadnu polnočnú pusu, iní práve v týchto magických chvíľach robia celoživotné rozhodnutia a ďalší sa možno rozhodnú dať šancu niekomu, kto by mohol byť ten pravý. Emočný dosah tohto sviatku má však väčší presah.

Silvester neslúži láske len v miliarde nádherných a niekedy šialených stavov, ale pozerá sa aj na jej ostatné formy: odpustenie, súcit a každodenné zázraky, kedy ľudia otvárajú svoje srdcia inému uhlu pohľadu. Medzi hviezdnym obsadením zažiaria Halle Berry, Jessica Biel, Jon Bon Jovi, Abigail Breslin, Chris „Ludacris“ Bridges, Robert De Niro, Josh Duhamel, Zac Efron, Hector Elizondo, Katherine Heigl, Ashton Kutcher, Seth Meyers, Lea Michele, Sarah Jessica Parker, Michelle Pfeiffer, Til Schweiger, Hillary Swank, Sofia Vergara.
Trailer k filmu Šťastný nový rok

Bolo by asi nosením dreva do lesa, keby som s nadšením opakoval to, čo som už spomínal pri recenzii tohto filmu, pri jeho premiére v slovenských kinách. Vtedy, v polovici decembra minulého roku som bol nadšený z toho, že prichádza akási koncoročná Láska nebeská a že tvorcovia nakrútili niečo, čo ma „prinútilo“ uvažovať nad tým vrátiť sa opäť do New Yorku, ktorý takmer 20 rokov od jedinej návštevy ostal u mňa niekde v kolónke „vybavené – stačilo“.

Šťastný nový rok, to je skvelá zábava, veľké očakávania, veľká láska a veľké city. Nebudem sa rozpisovať, môj názor na tento film sa ani za pol roka nezmenil. Skvelé príbehy, skvelé, herecké výkony, dokonalé, presne namierené obsadenie a v tejto chvíli už aj istota, že túto skvelú komédiu si na schladenie môžete pozrieť aj v horúcom lete a tiež fakt, že pri ponuke našich televízií už teraz viem, čo pôjde v mojej telke dve hodiny pred polnocou každého Silvestra. Áno, tento film môžete aj viackrát do roka a určite sa ho neprejete, pretože táto hostina sa jednoducho vydarila.

Ak som pri premiére filmu v kinách bez váhania dal 9 hviezdičiek, tak pri vydaní na blu ray veľmi ochotne dávam aj tú poslednú. Po technickej stránke je to dokonalé, obraz je naozaj fantastický a aj vďaka nemu si New York zamilujete. Český dabing je rozmixovaný do formátu 5.1 a je vydarený tak technicky, ako aj to, že sa veľmi dobre počúva. Mám jedinú pripomienku, porovnajte si originál hlas Zac Efrona s tým pánom, čo ho nadaboval do češtiny, toto trochu nevyšlo. Horšie je však to, že v princípe, akým vznikajú české dabingy sa treba asi zmieriť s tým, že s takouto českou verziou Zaca Efrona sa už budeme stretávať stále.

Na disku okrem naozaj vydareného dvojhodinového filmu nájdete aj niekoľko bonusov, v ktorých sa herci a tvorcovia vyznávajú zo svojich najsilnejších silvestrovských zážitkov, o svojich dojmoch z newyorskej Times Square, kde sa podstatná časť príbehu odohráva, Jon Bon Jovi vysvetľuje, prečo zobral ponuku hrať v tomto filme aj napriek tomu, že už vo filme nikdy hrať nechcel, pribalené sú aj vynechané scény s komentárom režiséra, nevydarené zábery a mnoho ďalšieho, samozrejme, všetko s českou podporou v podobe titulkov. V takomto balení na blu ray pre mňa zatiaľ najlepšia romantická komédia nového milénia.

Réžia: Garry Marshall
Hrajú: Halle Berry, Jessica Biel, Jon Bon Jovi, Abigail Breslin, Chris „Ludacris“ Bridges, Robert De Niro, Josh Duhamel, Zac Efron, Hector Elizondo, Katherine Heigl, Ashton Kutcher, Seth Meyers, Lea Michele, Sarah Jessica Parker, Michelle Pfeiffer, Til Schweiger, Hillary Swank, Sofia Vergara

Obal blu ray Šťastný nový rok