Dnes je 21. júla 2019, meniny má a zajtra

Bratstvo neohrozených & Pacific

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 02.12.2011

Fanúšikovia dvoch vojnových seriál z produkcie Stevena Spielberga a Toma Hanksa sa môžu opäť tešiť. Po vypredaní sa v decembri na trh opäť dostávajú oba seriály na DVD.
Bratstvo neohrozených & Pacific

Fanúšikovia dvoch vojnových seriál z produkcie Stevena Spielberga a Toma Hanksa sa môžu opäť tešiť. Po vypredaní sa v decembri na trh opäť dostávajú oba seriály na DVD v eco-obaloch, oba v českých prebaloch a podľa dostupných informácií The Pacific aj s českým dabingom. Veľkolepé desaťdielne eposy tak budú pred Vianocami opäť dostupné a ide o vskutku fantastický filmový darček. Či bude češtinu obsahovať aj Bratstvo neohrozených, zisťujeme a informáciu doplníme...

Bratstvo neohrozených:

Prekonali ofenzívu na Rýne a pomáhali dobyť Hitlerovo „Orlie hniezdo“ v Berchtesgadene. Príbeh elitnej jednotky americkej armády, ktorá bola známa pod názvom Easy Company opäť ožíva na DVD ako desaťdielny seriál Band Of Brothers, uvádzaný pod názvom Bratstvo neohrozených. Píše sa jún roku 1942 a v mestečku Toccoa v štáte Georgia sa práve formuje Easy Company, elitná jednotka, ktorú čakajú tvrdé boje v bojujúcej Európe. Zatiaľ to však je len skupina dobrovoľníkov, ktorí síce nastúpili do armády sa zapáleným srdcom, ale chýba im profesionálny výcvik. Ten vedie náročný a tvrdý veliteľ Herbert Sobel, ktorý nikomu nič neodpustí. Nováčikovia, ku ktorým patrí aj nadporučík Richard Winters, snívajú o víťazných bitkách v uniforme, ktorú nosia len tí najlepší z najlepších. Svojho veliteľa však úprimne neznášajú a vzájomná antipatia silnie aj vďaka nepriaznivým podmienkam pri výcviku v zimných mesiacoch.

Veliteľ Sobel zjavne nie je ten správny muž na správnom mieste. A keď sa Easy Company premiestni do Anglicka, aby sa pripravila na vstup do vojnových operácií, napätie medzi veliteľom a jeho mužmi ešte vzrastie. Vedie až k roztržke medzi Wintersom a Sobelom a plukovník Sink ju vyrieši tým, že Sobela prevelí. Vojaci sa dozvedajú, že sa priblížil ich prvý výsadok - majú zničiť nemeckú posádku v St. Marie-du-Mont. A 5. júna 1944 nastáva deň D. Easy Company nastupuje na palubu lietadla a vzlieta v ústrety svojmu osudu...
Trailer k Bratstvu neohrozených.

Pacific:

Výkonní producenti Tom Hanks, Steven Spielberg a Gary Goetzman prinášajú The Pacific, seriál, ktorý sleduje skutočnú cestu troch príslušníkov americkej námornej pechoty - Roberta Leckieho (James Badge Dale), Eugena Sledgea (Joe Mazzello) a Johna Basiloneho (Jon Seda) - nedozerným javiskom pacifického divadla za 2. svetovej vojny. Seriál sprevádza týchto mužov a ich spolubojovníkov od ich prvej bitky s Japoncami pri Guadalcanale, cez dažďové lesy Cape Gloucesteri a pevnosť Peleliu, krvavými pieskami Iwo Jimy, cez hrôzy Okinawy až k ich triumfálnemu, ale neľahkému návratu domov po kapitulácii Japonska. Miniséria čiastočne vychádza z kníh Helmet For My Pillow Roberta Leckieho a With The Old Breed Eugena B. Sledgea, je ale doplnená aj o materiál z Red Blood, Black Sand Chucka Tatuma a China Marine Eugena B. Sledgea a tiež o pôvodné rozhovory, vedené filmármi.
Trailer k Pacificu.

Hodnotenie:

Absolútne grandiózne! K tomu niet viac čo dodať. Skvelé herecké výkony, fantasticky nakrútené, som presvedčený, že to diváka pohltí a nepustí. Jeden z najlepších cyklov, aké som kedy videl, navyše doplnené o priehrštie famóznych bonusov.

Bratstvo neohrozených
Pacific DVD