Dnes je 22. mája 2019, meniny má a zajtra

Doba ľadová - Mamutie Vianoce

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 10.01.2012

Sú späť a mnohí si ich našli pod vianočným stromčekom. Špeciálna medzičasť osudov hrdinov Doby ľadovej, samozrejme, s vianočnou tematikou.
Doba ľadová - Mamutie Vianoce

Sú späť a mnohí si ich našli pod vianočným stromčekom. Špeciálna medzičasť osudov hrdinov Doby ľadovej, samozrejme, s vianočnou tematikou. Keď Sid nechtiac zničí Mannyho pamätnú vianočnú ozdobu a ocitá sa na „zozname“ nezbedníkov, vydáva sa na zábavné putovanie na severný pól, aby dal všetko do poriadku. Namiesto toho však spôsobí ešte väčšiu pohromu. Teraz je rad na Mannym a jeho partii priateľov, aby zachránili Vianoce pre celý svet!
Trailer k Dobe ľadovej - Mamutie Vianoce

Nepoznám nikoho, kto by nemiloval týchto prehistorických hrdinov. A každý jeden nový príbeh je bezpochyby lákadlom. Tvorcovia sa tento raz rozhodli vyčarovať krátkometrážny vianočný príbeh, v ktorom nechýba ani jeden z hrdinov Doby ľadovej a navyše... navyše sa dozviete, ako to skutočne je s Vianocami, kde sa vzala tradícia zdobených stromčekov a čo bolo predtým, dozviete sa, z akého dôvodu Santu a jeho sane ťahajú lietajúce soby a mnoho ďalších poučných informácií. A samozrejme, nemôže chýbať zábava. Na veľmi malej ploche (film trvá bez titulkov asi 20. minút) sa udeje toľko bláznivých vecí, že si jednoducho budete chcieť tento film púšťať dookola, počas celého roka a nielen na Vianoce.

Trošku ma mrzí, že tento diel nevyšiel aj na blu ray disku a bol by som veľmi šťastný, keby sa pri ďalšom pokračovaní Doby ľadovej a jeho uvedení na blu ray trh objavil tento príbeh na blu ray ako súčasť bonusov, hoci aj za zvýšenú cenu. Nie kvôli obrazu, ten je aj na DVD naozaj výborný. Rovnako tak zvuk, ktorý je vo všetkých jazykových verziách rozmixovaný do formátu 5.1. To všetko z tak trochu ješitného zberateľského popudu, jednoducho by som svoju obľúbenú kolekciu mal rád na blu ray. To je všetko. Film na DVD, ktoré sa predáva za skutočne ľudovú cenu necelé 4€ má slovenský dabing, ktorý je opäť neuveriteľný a Riša Stankeho v úlohe šušlavého Sida by už mal niekto nominovať na nejakú cenu. To bol hádam najlepší výber herca do slovenského dabingu od momentu, čo si tieto veci uvedomujem.

Okrem samotného filmu sa môžete tešiť aj na niekoľko zaujímavých bonusov. Tvorcovia vám dovolia dvakrát nahliadnuť do príbehu Doby ľadovej 4, ktorý sa do našich kín prirúti v lete, jeden pohľad je príbeh prehistorickej veverice, ktorý je doslova bez komentára, druhá ukážka je nadabovaná do slovenčiny, čo je veľmi príjemné prekvapenie. Posledným bonusom je potom vianočný song Swingin´ Jingle Bells v podaní zboru mini leňochodov. Úžasné, na malom priestore veľmi veľa skvelého materiálu. Plný zásah.

Doba Ľadová: Mamutie Vianoce