Dnes je 05. apríla 2020, meniny má a zajtra

Kráska a zviera

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 21.11.2010

Kráska a zviera je jeden z najuznávanejších a najviac cenených animovaných filmov všetkých čias,...
Kráska a zviera

Kráska a zviera je jeden z najuznávanejších a najviac cenených animovaných filmov všetkých čias, ktorý vás zaručene uchváti. Sledujte dobrodružstvo šikovného dievčaťa Belle, ktoré sa ocitne v zámockom sídle princa premeneného na netvora. Za pomoci kúzelného zámockého osadenstva sa Belle naučí jednu moc podstatnú vec - a to, že krása vychádza zvnútra. Vďaka nanovo digitálne remastrovanému obrazu a jedinečným bonusom je toto vydanie ešte kúzelnejšie než kedykoľvek predtým. Vstúpte do čarovného sveta, započúvajte sa do nezabudnuteľnej hudby a nechajte sa znovu uniesť klasickým príbehom, ktorý vás okúzli ako nikdy predtým.

Budúci rok bude oslava. Klasická Kráska a zviera Walta Disneyho bude oslavovať dvadsať rokov. Tvorcovia vcelku dodržali desaťročný cyklus a film sa opätovne na istý čas vracia do našej distribúcie a budeme si môcť zakúpiť. Ak je všetko ako po starom, tak sa v obchodoch zdrží presne stanovený čas a potom až o desať rokov. Neváhajte preto ani sekundu, pretože film prichádza digitálne vyčistený, a uznajme, že ide o klasiku, a to doslova, pretože Kráska a zviera je jedným z posledných animovaných Disneyho filmov, ktorý vznikol klasickou animáciou, bez pomoci počítačových trikov. Klasický príbeh, nádherné piesne, excelentný slovenský dabing (a dokonca i spev), jedinečná hodina a pol, ktorú nedocenia iba deti, ale aj dospelí. Osobne je to pre mňa jeden z najlepších Disneyho filmov tej starej animovanej éry a veľmi sa teším z jeho návratu.

Príchod blu ray diskov na trh bol jasným impulzom pre štúdia Walta Disneyho, ukázať svoju klasiku aj divákovi doma na televíznej obrazovke, vo veľkom a veľmi kvalitnom rozlíšení. Pri tej príležitosti dostávajú šancu aj tí, ktorí ešte nevlastnia blu ray prehrávače, avšak digitálne vyčistený obraz sa už pridáva aj na DVD, ktoré vychádzajú zároveň s blu ray diskami a sú zvukovo i čistotou obrazu na veľmi vysokej úrovni. No a ďalšia vec, na väčšine týchto diskov je konečne aj slovenský dabing, dokonca rozmixovaný do veľmi kvalitnej stopy 5.1. Nie je to ešte vždy pravidlom, ale pre slovenského detského diváka, ktorému sú tieto filmy v prevažnej miere určené, je to veľké plus.

Okrem slovenského dabingu a originálu, prináša disk aj český dabing, maďarský a poľský, v rovnakých jazykových mutáciách sú k dispozícii filmové titulky. Bonusová výbava na jednodiskovom DVD je veľmi striedma, zameraná skôr na „karaoke“ filmových pesničiek, teda možnosť ich spustenia so slovenskými titulkami a k dispozícii sú ešte audiokomentáre tvorcov. Oveľa viac bonusov prináša samotný blu ray disk.