Dnes je 22. augusta 2018, meniny má a zajtra

Na Sv. Valentína

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 17.07.2010

Toľko hviezd, toľko zábavy!
Na Sv. Valentína

Toľko hviezd, toľko zábavy! Hviezdne herecké obsadenie exceluje v báječnej a dojemnej romantickej komédii režiséra filmov Pretty Woman a Denník princeznej. V tomto pohľade na kľúčový deň každého milostného života sa jednotlivé príbehy prelínajú, kolidujú a vracajú ako bumerang. Čo tu máme? Ponuku k sobášu, kvety, ktoré neboli odoslané, veľké tajomstvo, ktoré bude konečne vyslovené, a aj jej bláznivý nápad ´zastavím sa a prekvapím ho.´ Kto bude prekvapený viac? Hádky, bozky, trapasy, správne ťahy a ešte oveľa viac. Či už s láskou začínate, alebo ste s ňou práve skončili, do tejto vľúdnej a zábavnej oslavy romantiky, korunovanej 19 hviezdami, sa proste zamilujete.

Jessica Alba, Jessica Biel, Eric Dane, Patrick Dempsey, Jamie Foxx, Jennifer Garner, Ashton Kutcher, Queen Latifah, Shirley MacLaine, Emma Roberts, Kathy Bates, Bradley Cooper, Hector Elizondo, Topher Grace, Anne Hathaway, Taylor Lautner, George Lopez, Taylor Swift a v neposlednom rade Julia Roberts, ktorá prijala obyčajný štek, z ktorého však vzišla, ako herecká kráľovná. Zostava mien, ktorá láska na tento film je bezkonkurenčná. A ani napriek tomu som v čase Valentína nenabral odvahu, aby som sa na túto sladkú rozprávku išiel pozrieť. Dnes to ľutujem, aj keď na druhej strane sa teším z toho, že som ju vzhliadol uprostred horúcich letných dní, s chladenou citronádou v ruke a s mimoriadne vydareným českým prekladom a dabingom, ktorý dodáva tomuto filmu ten správny rozmer. Jednoducho, nemusíte nad ničím rozmýšľať, pretože táto komédia to nevyžaduje. Nemusíte sa nasilu smiať, pretože dve hodiny tohto filmu prinášajú množstvo jedinečných momentov, ktoré vám bezpochyby vyvolajú úsmev na tvári a pobavia vás bez toho, aby sa vo filme muselo nutne prdieť. Na Sv. Valentína je veľmi inteligentná príjemná komédia. Ak máte radi Lásku nebeskú (kto by nemal?), tak toto je jej americký ekvivalent a zamilujete si ho úplne rovnako.

Hoci je na prebale DVD uvedené, že film trvá 106. minút, kľudne si k tejto informácii pridajte 15 minút navyše, pretože film aj so záverečnými titulkami (a naozaj ostatne pred obrazovkami až do konca) naozaj trvá dve hodiny. No a ďalšiu štvrťhodinu si môžete pripočítať, ak si pustíte jeden z dvoch bonusov, ktorým sú vynechané scény. Pri väčšine filmov ide zvyčajne o materiál, za ktorým nikto nežiali. V tomto prípade si ich kľudne pozrite, čaká na vás totiž ďalšia dávka zábavných momentov. Druhým a posledným bonusom je avízo na film Sex v meste 2. Fanúšikovia tohto filmu ho už určite videli v kine, nadšenci českého dabingu čakajú na DVD, či blu ray veziu, takže najmä pre nich je toto dvojminútové lákadlo. Ako som už spomínal, dabing je mimoriadne vydarený, rovnako ako aj pôvodná verzia a maďarská zvuková stopa je rozmixovaný do formátu 5.1. Z jazykových mutácií treba ešte spomenúť štyri titulkové verzie. Obraz je veľmi kvalitný a je celkom jasné, že tomuto DVD nemožno už nič vytknúť, len si ho poriadne vychutnať.

Distribuuje: Magic Box, 2010