Dnes je 19. júna 2019, meniny má a zajtra

Staré páky

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 19.07.2010

Playboy Charlie a nesmelý Dan su celoživotní priatelia a obchodní partneri.
Staré páky

Playboy Charlie a nesmelý Dan su celoživotní priatelia a obchodní partneri. V okamihu, keď musia všetok čas, sily a schopnosti venovať najväčšiemu obchodu svojho života, prichádza nečakaná správa. Ostýchavý Dan je otcom dvojčiat, ktoré „vznikli“ pred siedmimi rokmi počas divokého výletu na Floridu, z ktorého si veľa nepamätá. S nečakanou nádielkou na krku čaká oboch priateľov jeden debakel za druhým...

Staré páky, rodinná komédia, pri ktorej puknete smiechom, v hlavných úlohách s Johnom Travoltom a Robinom Williamsom. Práve vo chvíli, keď dvaja nerozluční kamaráti dostanú neodolateľnú obchodnú ponuku, im osud prevráti životy naruby - dostávajú totiž nečakane na starosti sedemročné dvojčatá. Snaha dvoch bezradných starých mládencov starostlivosť o deti nejako zvládnuť vedie od katastrofy ku katastrofe, k problémom s gorilou a tučniakmi, ale aj k úplne novému poznaniu - poznanie toho, čo je v živote najpodstatnejšie. V milej komédii sa v nemenej komických vedľajších úlohách objavia Seth Green, Kelly Presto, Matt Dillon a Lori Loughlin.

Ak potrebujete na hodinu a pol zahnať nudu, tak toto je jedinečné riešenie. Vzhľadom na moju averziu na Johna Travoltu som si tento film nechal pri kino premiére ochotne ujsť. Spočiatku som si myslel, že na DVD ho použijem skôr ako kulisu k nejakej inej práci. Po pár minútach sledovania ma príbeh a skvelé gagy vtiahli do deja a hodinu a pol som v pohode vydržal. John Travolta pravdepodobne vo svojej životnej komickej a „popomádovskej“ úlohe, veselý, presvedčivý a vtipný. Dokonca som ochotný tolerovať aj fakt, že sa mu do filmu podarilo pretlačiť vlastnú dcéru do jednej z hlavných detských úloh. Čo sa týka Robina Williamsa, tak v tomto prípade nemožno hľadať negatívne slová. Williams je bravúrny herec, ktorý dokáže stvárniť čokoľvek a vždy je presvedčivý. V tejto bláznivej komédii, ktorá je v podstate postavená na „nešťastí“ jeho postavy, opäť exceluje. Výborná zábava na horúci letný podvečer.

Zdá sa, že Disneyho štúdia naozaj dbajú na to, aby svojmu zákazníkovi dali čo najviac. Aj to je dôvod toho, že Staré páky nevychádzajú na relatívne chudobnom DVD, ale okrem samotného filmu, obsahujú menu v niekoľkých jazykoch (aj slovenskom), prinášajú kvázi filmový videoklip, audiokomentár tvorcov, pokazené zábery, vynechané scény a aj alternatívny koniec. Celkom bohatý obsah je okrem pôvodného anglického zvuku a vydareného českého dabingu doplnený aj o zvukovú stopu poľštine a ukrajinčine. Všetky verzie sú rozmixované do formátu 5.1. K dispozícii sú aj titulky, okrem českých, anglických a tiež slovenských aj sedem ďalších jazykových verzií. Ak to na záver zhodnotím ako vydarenú zábavu pre celú rodinu, neostáva nič iné, iba toto DVD naozaj odporúčať.

Distribuuje: Magic Box, 2010