Dnes je 22. apríla 2018, meniny má a zajtra

Tráva (2. séria) - najvoňavejšie zábava

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 05.08.2011

Dokonalý posun v príbehu, ktorý začína presne tam, kde skončila prvá séria a prostredníctvom tuctu nových dielov posúva hrdinov seriálu ďalej.
Tráva (2. séria) - najvoňavejšie zábava

O seriáli:
Zábavnejšia, temnejšia a odvážnejšia. Taká je druhá sezóna nadšene prijatého seriálu spoločnosti Showtime, ktorý omámi vaše zmysly. Držiteľka Zlatého glóbusu Mary-Louise Parker sa opäť predstavuje v úlohe osamelej matky Nancy Botwinovej, ktorá z núdze - po smrti manžela - začala pokútne predávať marihuanu. Teraz jej biznis len prekvitá. Ale udržať krok so svojimi susedmi na zdanlivo dokonalom predmestí nie je ľahké. A tak sa spoločne so svojimi najbližšími kamarátmi snaží čeliť životným radostiam i strastiam - pretože ani v raji nie je všetko perfektné. Nezmeškajte ani svoju druhú dávku Trávy,
Trailer k druhej sérii Trávy

Pekne sa to roztáča. Nancy začína podnikať vo veľkom. A nie je na to sama. Okrem indického študenta jej v tom pomáha aj bývalý starosta, manžel priateľky Celie, večný príživník – brat jej mŕtveho manžela a čo to sa už dozvedeli aj jej deti, ktoré majú zjavne o jeden problém navyše. No a ešte stále je tu ten policajt, protidrogový agent, ktorému stačí lusknúť prstom a všetko môže byť inak. Ak sa to náhodou neobráti proti nemu. A niekde medzi tým sa Celia stáva starostkou mesta bojujúcou proti drogám, má partner so svojim politickým rivalom a problém so svojou dcérou, ktorá sa stáva úspešnou tvárou pre handry pre obéznejšie deti. Starosti, problémy, zábava a stále dookola, podmanené vôňou zakázaného ovocia, ktoré aj v tejto sérii chutí najlepšie. Dokonalý posun v príbehu, ktorý začína presne tam, kde skončila prvá séria a prostredníctvom tuctu nových dielov posúva hrdinov seriálu ďalej, šokuje nečakanými zvratmi, skvelým scenárom a dokonalým finále, pri ktorom stoja chlpy v pozore. Absolútne dokonalé, nudiť sa pri tom nebudete.

Tu musím jednoznačne začať skvelým dabingom. Nielen po technickej stránke, pretože česká zvuková stopa je naozaj fantastická, ale aj dokonalým prekladom a skvelým spracovaním. Teším sa, že tvorcovia českej verzie sa na nič nehrali a mnohé z replík tak nestrácajú zmysel oproti originálu. A potom skvelý výkon českých hercov. Naozaj podmanivé, presvedčivé a dokonalé. Podľa informácií na obale druhej série je seriál odporúčaný divákovi od 18 rokov. Mladší by bol asi šokovaný z toho, čo tam prežívajú oveľa mladší, než 18-roční jedinci. Ale to nie je podstatné. Druhá séria príbehu má dvanásť častí, ktoré vychádzajú na dvoch diskoch, tento raz bez akejkoľvek bonusovej výbavy. Obal je v českom prevedení, disky už majú ale anglickú potlač a menu je tiež anglické. Druhá séria vyšla už iba na DVD (na rozdiel od jednotky, ktorá je v českom prevedení na trhu aj na blu ray). Tráva má doteraz sedem sérií, na československý trh Bontonfilm zatiaľ uviedol tri série. Ak vás zaujíma, čo bude ďalej, podľa dostupných informácií by sa v auguste mala na trhu objaviť štvorka a päťka, ďalej sa necháme prekvapiť...

Hrajú: Mary-Louise Parker, Elizabeth Perkins, Kevin Nealon, Maulik Pancholy, Romany Malco
Réžia: Burr Steers, Craig Zisk, Brian Dannelly, Lev L. Spiro

Distribuuje: Bontonfilm, 2011