Dnes je 24. júla 2019, meniny má a zajtra

Tráva (3. sezóna)

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: pb, pridané: 20.08.2011

Najpopulárnejšia americká dílerka marihuany ponúka ešte návykovejší materiál než kedykoľvek predtým, v tretej sezóne seriálu Tráva.
Tráva (3. sezóna)

O seriáli:
Najpopulárnejšia americká dílerka marihuany ponúka ešte návykovejší materiál než kedykoľvek predtým, v tretej sezóne seriálu Tráva. Držiteľka Emmy a Zlatého glóbusu Mary-Louse Parker predstavuje Nancy Botwinovú, matku, ktorá sa po náhlej smrti manžela uchýlila k predaju marihuany. Keď z netradičného spôsobu, ako si vlastne zaistiť obživu vyrástlo malé impérium, matka všetkých dílerov zisťuje, že jej obchod prerastá cez hlavu a ocitá sa na kraji priepasti, do ktorej môže strhnúť aj svojich blízkych. Tretia Tráva je ešte vtipnejšia a ešte podvratnejšia.
Promo DVD k 3. sérii úspešnej Trávy.

Ono to tak už v podstate býva, že s jedlom rastie chuť, čo o návykových látkach platí dvojnásobne. Celkom som sa divil, keď sa Tráva objavila na našom trhu, následne som z toho mal veľkú radosť, ktorá pretrvá s každou ďalšou sériou. Osudy hlavných hrdinov sa v tej tretej tiahnu v pätnástich častiach a je jasné, že v mestečku Agrestic nikto nie je svätý. Tvorcovia opäť bravúrne odštartovali tretiu sériu tam, kde skončili druhú a plynulo tak nechávajú pokračovať osudy hlavných hrdinov. Zamotávajú sa vzťahy, pribúdajú nové postavy, zväčšuje sa objem distribuovanej marihuany. Okrem toho, že sa Nancy musí starať o podnik, musí tiež ustrážiť svojich dvoch synov, z ktorých starší sa zamiloval do náboženskej fanatičky a mladší sa začína rozprávať s duchom svojho nebohého otca. Nancy sa navyše celkom netradičným spôsobom zoznamuje aj s bývalou ženou svojho druhého manžela, nebohého protidrogového agenta Petra. A k tomu mnoho ďalších vedľajších postáv a postavičiek, bez ktorých by mesto Agrestic nebolo tým, čím je. Jedinečných 15 častí, pri ktorých sa určite nebudete nudiť.

Tretia séria Trávy má 15 častí, ktoré vychádzajú na troch diskoch. Obal DVD je český, názvy jednotlivých dieloch sú na jeho vnútornej strane v češtine. Každý disk prináša päť dielov seriálu s naozaj vydareným českým dabingom a kvalitným zvukom. Každý disk však prináša aj nemalé množstvo veľmi zaujímavého bonusového materiálu. Nechajte si však zájsť chuť, ak neovládate angličtinu, pretože ani jeden z bonusov nemá českú podporu, aspoň v podobe tituliek. Pri tak silnej bonusovej výbave a pri fakte, že táto edícia Trávy vychádza špeciálne na náš trh, je to trochu zarážajúce. Rovnako ako fakt, že na koniec augusta je ohlásené vydanie piatej série Trávy s českou podporou. Pýtam sa a myslím si, že celkom logicky, kde sa podela štvrtá séria a ironicky poznamenávam, že toto je naozaj možné asi iba u nás. Predpokladám, že práva na štvorku má iná spoločnosť a tá, ktorá vlastní všetky ostatné ich nekúpila a tak sa našinec štvrtej série v češtine asi ani nedočká. Ešte divnejšie by totiž bolo vydať päťku a potom štvorku. To by už bolo naozaj trochu Kocúrkovo.

Distribuuje: Bontonfilm, 2011

Tráva 3 DVD