Dnes je 24. februára 2021, meniny má a zajtra

Tráva - kompletná šiesta sezóna

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 25.01.2012

Tráva v šiestom pokračovaní a v oveľa napätejšej atmosfére, než kedykoľvek doteraz.
Tráva - kompletná šiesta sezóna

O sérii:
Bude to divoká jazda! V kompletnej šiestej sezóne nadšene prijatého seriálu Tráva sa Nancy so svojou rodinou vydáva na cestu. Ruky má od krvi, v pätách mexickú mafiu - a neobzerá sa späť. Ale aj napriek zmenenému vzhľadu a novej identite čaká rodinu „Newmanových“ čerstvá úroda problémov. Dokáže zelená kráľovná urobiť hrubú čiaru za svojou minulosťou skôr, než ju znovu dostihne?
Trailer k 6. sérii Trávy.

Hodnotenie série:

Jedinečné a bravúrne, tak, ako to len Jenji Kohan dokáže napísať. Tráva v šiestom pokračovaní a v oveľa napätejšej atmosfére, než kedykoľvek doteraz. V tejto chvíli už stredný Botwin má na krku vraždu vplyvnej osoby a hodením mŕtvoly do bazéna sa zodpovednosti v nijakom prípade nezbaví. Ba práve naopak. Na krk sa jemu a jeho rodine vešia celá mexická mafia. A tak sa Botwinovci chtiac – nechtiac opäť vyberajú na cestu...

Priznám sa, že som šiestu sériu Trávy „zhúlil“ za jediný deň a to rovno na Nový rok. Nebol to žiadny problém. Ten seriál je tak geniálne napísaný a nakrútený, že diváka jednoducho vtiahne do deja a nepustí ho. Jenji Kohan sa púšťa otvorene a bez škrupúľ naozaj do všetkých možných oblastí. Pohráva si s fanatickosťou vierou v Boha, cudzokrajnými mafiami, ale aj s rasovými problémami. To jej však nestačí a dej zamotáva ešte viac. Čo je nové v živote najstaršieho Botwina, ako si momentálne celá rodina na úteku privyrába na živobytie, a čo Doug, alebo Celia?

Jedno obrovské sklamanie je, že rodina Celie je zo šiestej série úplne vynechaná, ale vzhľadom na „unikajúci“ príbeh by asi tvorcovia museli rozohrať druhú líniu príbehu, čo by nebolo moc praktické. A tak s veľkou dávkou smútku prezrádzam, že Celia Hopsová sa v šiestej sérii nevyskytuje. Inak sa však dočkáte všetkých starých známych, nových postáv a ich osudov, ktoré v tomto prípade nie sú tak zábavné ako doteraz, ale šokujúce a drsné, ako nikdy predtým. A pripravte sa na hosťovanie známych hercov. Bezpochyby najväčším „štekom“ prekvapil Richard Dreyfuss.

Takže šiesta tráva dorazila už aj na náš v podobe DVD. Všetkých trinásť častí je rozdelených na tri DVD disky s fantastickým českým dabingom, rozmixovaným do formátu 2.0, ale napriek tejto „nižšej verzii“ zas uznávam, že zvuk je kvalitný a dabing mimoriadne vydarený. Pre fanúšikov je pripravených až osem častí, ktoré si môžu pozrieť s komentárom tvorcov a hercov a k tomu si pripočítajte ešte viac, ako polhodinu bonusových materiálov zo zákulisia nakrúcania. Bohužiaľ, bez českých titulkov. Po dopozeraní série len skonštatujem, že zatiaľ, čo fanúšikovia seriálu aktívne diskutujú o tom, či sa zrodí aj ôsma séria (verím, že áno), ja pevne dúfam, že po jesennom premiérovom maratóne sedmičky sa táto objaví na jar aj na našom DVD trhu.

Hrajú: Mary–Louise Parker, Kevin Nealon, Maulik Pancholy, Romany Malco, Hunter Parris

Tráva 6 dvd