Dnes je 14. novembra 2018, meniny má a zajtra

Utečenec - nesmrteľná klasika

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 01.02.2012

Utečenec prišiel na náš trh s českým dabingom v roku 2010 na DVD a dnes ho zoženiete za veľmi výhodnú cenu.
Utečenec - nesmrteľná klasika

Bol spokojný ako málokto. Úspešný chirurg s vysokými príjmami, luxusným autom a pohodlnou vilou. Medzi priateľmi obľúbený, medzi kolegami uznávaný. To všetko sa jedného večera drastický zmenilo. Doktor Richard Kimble (Harrison Ford) po návrate z nemocnice nachádza svoju milovanú krásnu manželku s roztrieštenou hlavou v kaluži krvi. Vzápätí sa brutálny útočník vrhne aj na neho. Krátky zmätený zápas, násilník uteká a doktor zúfalo objíma svoju umierajúcu manželku. Keď Kimble rozpráva mužom zákona svoj príbeh, popisuje násilníka ako muža, ktorý mal namiesto jednej ruky protézu. Historka je natoľko absurdná, že mu policajti neveria a ešte včera bezúhonný muž sa stáva hlavným podozrivým a vďaka zdanlivo neotrasiteľným dôkazom je nakoniec odsúdený za úkladnú vraždu na trest smrti. Pri preprave z jednej väznice do druhej sa mu však za veľmi dramatických okolností podarí utiecť. Jeho život má teraz jediný zmysel - musí nájsť skutočného vraha svojej ženy. Po stopách utečenca sa vzápätí vydávajú špecialisti z FBI. Hon na človeka vedie skúsený agent Sam Gerhard (Tommy Lee Jones). Z doktora Kimbla sa stal muž bez budúcnosti, štvanec, ktorý zdanlivo nemá šancu na prežitie...
Trailer k filmu Utečenec.

Narazil som na DVD s Utečencom pri víkendovom nákupe v jednom z obchodov s elektronikou a nezaváhal som. Neváhal som ani s jeho prehraním a mal som príjemný sobotňajší večer. Tento napísaný film je ukážkou skvelej kinematografie. Je to tak. Utečenec je doslova a do písmená dospelý a aj devätnásť rokov od premiéry je to film, ktorý nestarne a bez toho, aby ste sa museli usmievať nad niektorými scénami s ním dokážete stráviť skvelý večer. Stále aktuálny, stále napínavý a je úplne jedno, či ste ho videli raz, dvadsaťkrát, alebo vôbec. Skvelý Harrsison Ford a rovnako výborný Tommy Lee Jones v dnes už nesmrteľnej naháňačke (nielen) po Chicagu.

Utečenec prišiel na náš trh s českým dabingom v roku 2010 na DVD a dnes ho zoženiete za veľmi výhodnú cenu. Obraz je obstojný, zvuk výborný, dabing trochu zmätočný, pretože ak ste zvyknutí na „český hlas“ Tommy Lee Jonesa budete zo začiatku prekvapení, že postavu nadaboval iný herec, než zvyčajne. Nadaboval ho však dobre a po krátkej chvíli si na to určite zvyknete. Pred časom sa na našom trhu objavilo aj pokračovanie filmu pod názvom Šerifovia, opäť s českým dabingom. V oboch prípadoch však na DVD nájdete iba samotné filmy, bez akýchkoľvek bonusov. Osobne sa dosť teším na české uvedenie na blu ray, s radosti z vyčisteného obrazu a v nádeji na dávku bonusového materiálu.

Réžia: Andrew Davis
Hrajú: Harrison Ford, Tommy Lee Jones, Sela Ward, Jeroen Krabbé, Andreas Katsulas, Julianne Moore, Joe Pantoliano

Utečenec DVD