Dnes je 21. apríla 2018, meniny má a zajtra

Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 22.02.2011

Ide o dve hodiny akčných momentov a prekvapení s vtipným podtextom.
Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive

O filme: Tom Cruise a Cameron Diaz sa stretávajú pred kamerami po takmer desiatich rokoch, aby zažili najneuveriteľnejšiu jazdu sezóny! V réžii Jamesa Mangolda (Walk The Line) sa divákom predstavia ako hlavní hrdinovia akčnej komédia Zatiaľ spolu, zatiaľ živí. June (Cameron Diaz) sa v lietadle dá do reči s okúzľujúcim a trochu tajomným spolucestujúcim Royom (Tom Cruise). Chvíľu nato lietadlo spadne do kukuričného poľa a okrem týchto dvoch haváriu nikto neprežije. June nemá ani sekundu, aby aspoň poriadne zalapala po dychu a už sa vyhýba strelám v Bostone, skáče po strechách v Rakúsku a na motorke uteká pred býkmi v Seville. To všetko v spoločnosti na prvý pohľad nečitateľného, nestáleho, napriek tomu totálne okúzľujúceho tajného agenta. Dvaja rozdielni ľudia z úplne odlišných svetov sú uprostred života nebezpečného dobrodružstva nútení začať robiť to, čomu sa chceli za každú cenu vyhnúť - dôverovať si. Od teraz už nikdy nebude nič ako predtým - jedinečný, super tajný agent zistí, že je oslabený obyčajnou láskou a normálna žena si s prekvapením uvedomí, že je schopná úplne mimoriadnych vecí...

Hodnotenie filmu: Napriek prvotným obavám zo samotného žánru i hereckej kombinácie s radosťou konštatujem, že v prípade akčnej komédie Zatiaľ spolu, zatiaľ živí ide o dve hodiny akčných momentov a prekvapení s vtipným podtextom. Z pohľadu kritika síce film nie je nijako prevratný, z pohľadu diváka však konštatujem, že som ostal milo prekvapený a bavil som sa bez toho, aby som čo i len raz musel odísť na cigaretu s tým, že film beží ďalej. Vychutnajte si akčnú zábavu na štýl Toma Cruisea, určite neoľutujete. Americkým tvorcom sa vďaka šikovnému strihu a relatívnemu dobrému, hoci jednoduchému nápadu podarilo nakrútiť nenásilný príbeh, pri ktorom netreba rozmýšľať nad osudmi hrdinov, ale si iba vychutnať akčné scény a vtipný pokec okolo nich.

Hodnotenie DVD: Poďme pekne po poriadku. DVD disk, ktorý sme mali k dispozícii na recenziu prináša špeciálnu predĺženú verziu filmu, oproti tej, ktorú ste v lete minulého roka mohli vidieť v kinách. Film je podporený českým dabingom, ktorý je technicky veľmi kvalitný, ale aj českým hercom sa podarilo nadabovať film skutočne akčne a veľmi dobre. Obraz je rovnako veľmi kvalitný. Našinca však určite zaujíma aj bonusová výbava, ktorú disk prináša. Bonusová výbava obsahuje videoklip kapely The Black Eyed Peas s Tomom Cruiseom, dve virtuálne videa a ďalšie prekvapenie. Najväčšou bonusovou výbavou je však predĺžená verzia filmu, to ostatné už sú potom naozaj iba pomyselné čerešne na celkom vydarenej filmovej torte.

Réžia: James Mangold
Hrajú: Jordi Molla, Cameron Diaz, Viola Davis, Tom Cruise, Peter Sarsgaard
Zvuk: 5.1 angličtina, 5.1 čeština, 5.1 maďarčina