Dnes je 15. decembra 2019, meniny má a zajtra

Zúfalé manželky - 7. séria na DVD

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 10.07.2012

Na Wisteria Lane je pravé poludnie a nová obyvateľka (Vanessa Williams) v ulici rozvíri ešte viac napätia, klamárskeho prachu a romantiky. ..
Zúfalé manželky - 7. séria na DVD

O seriály:
Akcia začína naberať na otáčkach v iskrivej siedmej sérii obľúbeného komediálneho seriálu Zúfalé manželky, ktorý vzniká v dielni televízneho kanálu ABC. Zažite na vlastnej koži humor, tajomstvo a šteklivé rozochvenie, ktoré prichádza v tejto báječnej sade šiestich diskov. Na Wisteria Lane je pravé poludnie a nová obyvateľka (Vanessa Williams) v ulici rozvíri ešte viac napätia, klamárskeho prachu a romantiky. Lynette začne žiarliť, pretože Renee trávi stále viac času s Tomom. Brie sa zase postupne zamilováva do Keitha (Brian Austin Green). Gabrielle zatiaľ o sebe zistí niečo úplne nečakané a Susan sa musí vyrovnať s udalosťou, ktorá ju takmer stála život. Navyše sú všetci rozrušení z tajomnej streľby. Známe manželky sú spolu zviazané priateľskými putami, spoločnými tajomstvami a dramatickými udalosťami. Oživte si každú horúcu epizódu, ponorte sa ešte hlbšie do najnávykovejšieho seriálu, ktorý sa dnes v televízii vysiela.
Trailer k 7. sérii Zúfalých manželiek.

Býva väčšinou „dobrým“ zvykom, že s pribúdajúcimi sériami jednotlivých seriálov, klesá ich kvalita. Niekde pomaly a takmer nebadane, inde tak okato, že presne viete, že to tvorcovia robia nasilu a bez zmyslu. Našťastie, v prípade Zúfalých manželiek sa tieto „dobré“ zvyky nenosia a tvorcovia ponúkli divákovi kolekciu 23 nových častí. V tých opäť bravúrne a mnohokrát absolútne šokujúco rozohrali osudy hlavných hrdinov, pridali nových a v každom prípade poriadne premiešali karty.

Táto séria Zúfalých manželiek mi osobne prišla viac hĺbavejšia, než tie predchádzajúce. Humor tu síce je a je naozaj vydarený, ale akoby ho bolo menej. Osudy hlavných hrdinov sa riešia viac dovnútra. Na sile a dynamike celej série to však nijako neuberá. Tvorcovia štartujú presne tam, kde skončila šestka a veľmi ľahko prinášajú nové osudy hlavných hrdinov. Budete sa baviť, budete častokrát šokovaní a na konci milo prekvapení, že to aj po siedmej sérii môže tak bravúrne fungovať.

Zberatelia pozor, prišiel váš čas. Aj táto séria Zúfalých manželiek vychádza zabalená v kartónovom obale, v ktorom nájdete tri plastové slim obaly a v nich dohromady šesť DVD diskov. Menu si môžete navoliť v niekoľkých jazykoch a keď zvolíte češtinu, aj menu je české, pri sledovaní jednotlivých častí sa automaticky spustí česká verzia a pri sledovaní bonusov sa spúšťajú automaticky české titulky, ktoré sú pri každom bonuse. Tých nájdete na poslednom šiestom disku zhruba pol hodinu, veľmi zaujímavý je kvíz, v ktorom hrdinovia seriálu odpovedajú na otázky o ňom, v ďalšom dokumente zas detskí hrdinovia hovoria o svojich zážitkoch z nakrúcania a pribalené sú aj nevydarené scény a vynechané scény.

Bonusový materiál je komplet vybavený českými titulkami. Dabing pokračuje v stopách vydarených predchádzajúcich sérií. Na každom disku nájdete štyri časti seriálu, na poslednom sú tri a bonusy. Skvelá zábava na niekoľko večerov.

Réžia: Larry Shaw, David Grossman, David Warren, Arlene Sanford, Jeffrey Melman, Bethany Rooney, Wendey Stanzler
Hrajú: Teri Hatcher, Felicity Huffman, Marcia Cross, Eva Longoria Parker, Ricardo Chavira, Brenda Strong, James Denton, Doug Savant, Nicollette Sheridan, Shawn Pyfrom, Andrea Bowen, Kyle MacLachlan, Brent Kinsman, Shane Kinsman, Zane Huett, Mark Moses, Kathryn Joosten, Dana Delany, Joy Lauren, Charles Carver, Joshua Logan Moore, Cody Kasch, Madison De La Garza, Kendall Applegate, Richard Burgi, Mason Vale Cotton, Kevin Rahm, Daniella Baltodano, Max Carver, Rachel G. Fox, Jesse Metcalfe, Tuc Watkins, Steven Culp, Alfre Woodard, Vanessa Williams, Pat Crawford Brown

Zúafalé manželky 7. séria DVD