Dnes je 18. apríla 2021, meniny má a zajtra

Ide len o sex

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 30.09.2011

Môžu dvaja kamaráti, ktorí sa len nedávno spoznali, nie sú zadaní a pohŕdajú záväzkami, zo svojho kamarátstva vyťažiť ešte o niečo viac?
Ide len o sex

Dylan (Justin Timberlake) a Jamie (Mila Kunis) sa rozhodne nechystajú usadiť sa. Keď si Newyorčanka Jamie, zamestnaná ako hľadačka nových príležitostí, vyskúša svoje umenie na umeleckom riaditeľovi Dylanovi z Los Angeles, ktorého prehovorí, aby vzal svoju vysnívanú prácu v New Yorku, uvedomia si obaja, že sú si veľmi podobní. Každý z nich má za sebou toľko skrachovaných vzťahov, že sú ochotní skrátka pustiť lásku z hlavy a starať sa len o zábavu.

Akonáhle sa teda Dylan presťahuje do New Yorku a začnú sa spolu častejšie vídať, užívajú si veľa zábavy a zdieľajú rovnaký názor, že láska je len mýtus z hollywoodskych filmov. A práve vtedy sa rozhodnú vyskúšať úplne sexy a uvedomelo dospelý experiment. Môžu dvaja kamaráti, ktorí sa len nedávno spoznali, nie sú zadaní a pohŕdajú záväzkami, zo svojho kamarátstva vyťažiť ešte o niečo viac? Rozšíria svoje priateľstvo o príležitostný, úplne nezáväzný sex "bez akýchkoľvek emócií", dokážu sa vyhnúť všetkým úskaliam, ktoré sa ihneď objavujú, pokiaľ niekto začne byť viac ako len kamarát? Ako dvaja ľudia, ktorí sa vyznajú v nudných zápletkách romantických komédií, by Dylan a Jamie asi nemali byť zaskočení tým, že sa ich odvážny nápad premení na púť po neprebádaných územiach, na ktorých sa sebe samým i svojmu okoliu odhalia viac, než kedy plánovali...
Trailer k filmu Ide len o sex

Keď režisér Will Gluck dostal do ruky scenár filmu Ide len o sex, dokončoval práve pre spoločnosť Screen Gems film Panna alebo orol a zháňal ďalší projekt. "Vždy som túžil po filme, ktorý by bol aktualizovanou verziou starých filmov s Hepburn a Tracym," vysvetľuje Gluck. Vďaka svojim vycibreným dialógom, vzrušujúcim komickým situáciám a očarujúcim postavám so špecifickými nedostatkami bol film Ide len o sex z tohto pohľadu presne tým pravým. Dylan a Jamie sú novodobými ekvivalentmi postáv, ktoré predstavovali Hepburn s Tracym, a pozerajú sa teda na svet našimi očami, zdieľajú naše túžby a predovšetkým predstavy súčasnej generácie o rodine, priateľstve, láske a sexe.

JUSTIN TIMBERLAKE (Dylan) bol nominovaný na cenu SAG za výkon v oscarovom filme Davida Finchera The Social Network, v ktorom stvárnil Seana Parkera, zakladateľa siete Napster. V auguste prišila do kín komédia Jakea Kasdana Mrcha učiteľka s Cameron Diaz a Jasonom Segelom, a pred nedávnom dokončil natáčanie snímky Now v réžii Andrewa Nicolsa s Amandou Seyfried a Oliviou Wilde. Na svojom konte má niekoľkonásobný platinový album FutureSex/LoveSounds, z ktorého vyšli štyri single, ktoré sa umiestnili na prvej priečke hitparád, kritikou veľmi vyzdvihovaného turné k tomuto albumu z roku 2007 a tiež niekoľko cien Grammy. Nedávno si získal veľkú pozornosť aj v hereckých kruhoch, kde sa objavil v niekoľkých komediálnych i dramatických úlohách.
Ide len o sex
Záber z filmu Ide len o sex.
zdroj: Internet

Zahral si napríklad v kriminálnej dráme Alpha Dog od spoločnosti Universal, v ktorom ďalej hrali Emile Hirsh, Bruce Willis a Sharon Stone. Zahral si tiež po boku Christiny Ricci a Samuela L. Jacksona vo filme V reťaziach od režiséra Craiga Brewera. V lete 2007 nadaboval jednu z hlavných postáv animovaného filmu Shrek: Zvonec a koniec od spoločnosti DreamWorks. Spoločne s Dwaynom Johnsonom, Seannom Williamom Scottom, Sarah Michelle Gellar a Mandy Moore sa objavil i vo filme Apokalypsa.

Vidieť sme ho tiež mohli v nezávislej snímke The Open Road s Jeffom Bridgesom, Mary Steenburgen, Harry Deanom Stantonom a Kate Mara a svoj hlas tiež prepožičia pripravovanému animovanému filmu Yogi Bear. Okrem toho sa objaví vo filme In Time od spoločnosti Regency. Oba tieto filmy majú premiéru v roku 2011. Okrem filmových rolí bol dvakrát moderátorom pamätných epizód série Saturday Night Live a niekoľko z jeho skečov sa stalo senzáciami, vrátane skeča D ** k in a Box, ktorý nielenže na serveri YouTube videlo vyše 100 miliónov ľudí, ale priniesol mu aj jeho prvú Emmy. Druhú cenu Emmy získal v roku 2009 v kategórii Výnimočný výkon vo vedľajšej úlohe v komediálnom seriáli za spomínané moderovanie Saturday Night Live. Okrem toho moderoval MTV Europe Music Awards, Kid 's Choice Award spoločnosti Nickelodeon a ESPY Awards spoločnosti ESPN.

Hrajú: Justin Timberlake (Dylan), Mila Kunis (Jamie), Patricia Clarkson (Lorna), Jenna Elfman (Annie), Bryan Greenberg (Parker), Richard Jenkins (pan Harper), Woody Harrelson (Tommy)

Premiéra: 29. september 2011
Distribuuje: ITA Film (spracované z materiálov distribučnej spoločnosti)