Dnes je 19. januára 2019, meniny má a zajtra

Zoošetrovateľ

Zdroj: © Server.sk, redaktor: maj, pridané: 06.10.2011

Žeby ďalší Dr. Dolittle? Možno áno, či to však je na škodu nechávam na vašom názore.
Zoošetrovateľ

Zookeeper je komédia, v ktorej sa hlavnej úlohy zhostil Kevin Jameson. Stvárňuje ošetrovateľa v ZOO, ktorý si so zvieratami rozumie omnoho lepšie ako s ostatnými ľuďmi. Kevinovo filmové meno je Griffin. Griffin má problémy s láskou, a hoci prácu so zvieratami miluje, domnieva sa, že práve jeho práca v ZOO je kameňom úrazu, prečo nemá dievča. Griffin a preto rozhodne odísť so ZOO a nájsť si inú – pre ženy možno príťažlivejšiu prácu. Zvieratá Griffina milujú a nechcú svojho najlepšieho ošetrovateľa stratiť, a tak v záchvate paniky porušia svoje prastaré pravidlo mlčania pred ľuďmi a odhalia svoje najväčšie tajomstvo. Zvieratá totiž vedia rozprávať! Zvieratá poznajú Griffinov problém s nájdením lásky a tak sa mu rozhodnú pomôcť nájsť dievča svojich snov. Rozhodnú sa dať mu lekcie zoznamovania a dvorenia, samozrejme vo zvieracom štýle. Vo filme môžeme okrem Kevina Jamesona a množstva milých zvieratiek vidieť taktiež Rosario Dawson, či Leslie Bibb...
Trailer k filmu Zoošetrovateľ.

Žeby ďalší Dr. Dolittle? Možno áno, či to však je na škodu nechávam na vašom názore. Mne tento fakt nevadil. Už keď som si šla tento film pozrieť som totiž vedela, že idem pozerať „ľahký“ film. Hlavnú postavu si pamätám najmä z filmu Dospeláci, kde Kevin zahviezdil po boku Adama Sandlera. Tento krát sa však Kevin James zhostil úplne hlavnej úlohy a v podstate jedinej výraznej (okrem zvieracích hercov) vo filme. Kevin hrá muža, ktorý stratil lásku práve kvôli svojmu povolaniu. Pri žiadosti o ruku mu jeho priateľka povedala „nie“. Svoju odpoveď odôvodnila povolaním, ktoré pre Griffina znamená v živote veľmi veľa. Griffina toto odmietnutie zlomilo. Jediný spôsob v nájdení životného šťastia vidí v opustení svojho doterajšieho povolania, ako ošetrovateľa v ZOO. Takto sa film začína a úvod filmu je skutočne dynamický, no ak by ste čakali taký celý film tak sa sklamete. Možno je to tým, že film je nastavený taktiež na mladšieho diváka, no v podstate po prvej tretine ma film začal dosť nudiť a dopozerala som ho len „aby sa nepovedalo“. Mladšie publikum by mohol tento film baviť celý, hoci samotná zápletka, a to neschopnosť hlavného predstaviteľa nájsť si lásku je skôr pre starších divákov. Film je klasifikovaný ako rodinná komédia, no ja by som ho zaradila skôr do radov romantickej komédie oživenej „zvieracím“ humorom. Vtipnú zložku vo filme zastrešujú rozprávajúce zvieratá, Griffinov výjazd s gorilou, či Griffinove prekvapenie, že zvieratá rozprávajú. Romantickú zložku tvorí Griffinov problém so ženami. Keďže som film šla pozerať s vedomím, že ma nečaká žiadny kasový trhák, hodnotím tento film ako oddychovku, pozretím ktorej som nič nepokazila...

Originál názov: Zookeeper
Žáner: rodinná komédia
Režisér: Frank Coraci