Dnes je 23. januára 2021, meniny má a zajtra

Dexter - 2. séria

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 31.07.2012

Dexter je naozaj späť a s ním celý tucet nových pokračovaní, v ktorých tvorcovia v podstate pokračujú tam, kde skončili v prvej sérii.
Dexter - 2. séria

O seriáli:
Dexter je späť! Kritikou ospevovaný úplne originálny seriál televízie Showtime s Michaelom C. Hallom sa vracia na DVD Dexter: Sezóna 2 a prináša všetkých 12 epizód plných napätia a hrôzy. Dexter je odhodlaný ďalej vykonávať svoju zdeformovanú predstavu spravodlivosti, začína ale pochybovať o svojich vražedných schopnostiach. Navyše ho neprestávajú prenasledovať trýznivé spomienky. Jeho ťažkosti sa ešte znásobia, keď začnú na povrch vychádzať dôkazy o jeho neoficiálnych aktivitách a do vyšetrovania prípadov nového sériového zabijaka prezývaného „Mäsiar z prístavu“ sa vloží FBI. Otázky sa vŕšia, slučka sa uťahuje a Dexter sotva chytá dych. Dokáže pokračovať v živote sériového vraha? Alebo jeho temná minulosť vyjde najavo?
Trailer k 2. sérii Dextera.

Dexter je naozaj späť a s ním celý tucet nových pokračovaní, v ktorých tvorcovia v podstate pokračujú tam, kde skončili v prvej sérii. „Vrah z mrazáku“ je síce „dolapený a umlčaný“, no potápači na dne oceánu celkom náhodou objavia podmorský cintorín plný odpadkových vriec s časťami tiel obetí. Kolotoč sa znova roztáča a v podstate sa tento raz pátra po „Mäsiarovi z prístavu“. Dexter to pomenovanie neznáša, ale je to to posledné, čo musí riešiť. Čo sa stane, ak niekto odhalí pravdu? Čo o ňom zistí jeho priateľka Rita a kto je vlastne tajomná Lila, ktorá sa objavuje v Dexterovom živote, aby (nielen v ňom) poriadne zamiešala karty? Odpovede na tieto otázky a tiež posun v osudoch všetkých ďalších hrdinov prináša ďalších dvanásť častí Dextera. Tvorecovia urobili všetko preto, aby diváka zaujali, zamotali ho a postupne s ním odmotávali klbko tajomstva až k šokujúcemu záveru.

Tucet Dexterov z druhej série tohto seriálu vychádza rovnako ako v prípade jednotky na troch diskoch zabalených v jednom plastovom DVD obale a ten je ešte vložený do „zberateľského“ kartónu. V tomto prípade už nikto neuvádza, že ide o špeciálnu zberateľskú verziu, pretože okrem spomínaného kartónového prebalu nie je ničím výnimočná. Ani tento raz sa tu nenachádzajú žiadne bonusy navyše a divák sa kochá najmä vydareným (aj keď len statickým) českým menu, českými titulkami a naozaj vydareným českým dabingom. Možno by som v prípade vydavateľa uvažoval nad tým, či k trom diskom s jednotlivými časťami nepribaliť napríklad CD s filmovým soundtrackom. Je na trhu a je aj na našom trhu a napríklad mňa ako zberateľa by táto vec potešila, hoci aj za mierne zvýšenú cenu. Hudba je v tomto seriáli jeho neoddeliteľnou súčasťou a vzhľadom na lokalizáciu, kde sa seriál odohráva (Miami) je to hudba veľmi príťažlivá a častokrát exotická. Inak je ale všetko v úplnom poriadku a po mesačnej júlovej prestávke sa teším na to, že v auguste sa aj na našom DVD trhu objaví už tretí Dexter.

Réžia: Marcos Siega, Keith Gordon, Steve Shill, Michael Cuesta, Tony Goldwyn, John Dahl, Robert Lieberman, Nick Gomez, Ernest R. Dickerson, Tim Hunter Hrajú: Michael C. Hall, Jennifer Carpenter, Lauren Vélez, David Zayas, James Remar, C.S. Lee, Julie Benz, Desmond Harrington, Christina Robinson, Preston Bailey, Geoff Pierson, Erik King, Luke Andrew Kruntchev, David Ramsey, Evan George Kruntchev, Keith Carradine, Jimmy Smits, Colin Hanks, John Lithgow, Aimee Garcia, Pablo Soriano, Courtney Ford, Daniel Goldman, Julia Stiles, Edward James Olmos, Christian Camargo, Valerie Cruz, Billy Brown, Jaime Murray, Kristin Dattilo, Jason Manuel Olazabal, Rick Peters, Devon Graye, Maria Doyle Kennedy, April L. Hernandez, Peter Weller

Linky:
MAGIC BOX SLOVAKIA, SUPERSHOP

Dexter - 2. séria