Dnes je 21. augusta 2019, meniny má a zajtra

Pravá krv - kompletná štvrtá séria

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 23.07.2012

Skvelé herecké výkony, výborný scenár. Má to tucet dielov a dokážete ich zvládnuť za dve noci, pretože vás jednoducho nepustia.
Pravá krv  - kompletná štvrtá séria

O seriály:
V Bon Temps sa objavili ďalšie nadprirodzené sily - čarodejnice. Život miestnych obyvateľov nebude už nikdy rovnaký. Sookie je uväznená v milostnom trojuholníku s pomstychtivým Billom, novým kráľom upírov Mississippi a Erikom, ktorý teraz práve nie je ten starý dobrý Viking. Všetkých ovplyvňuje charizmatická čarodejnica Marnie, ktorej nebude nikto živý ani mŕtvy stáť v ceste a počas stretnutia čarodejníc uvedie Lafayetta, Taru a Jesusa v pokušenie silami z iného sveta. Jessica sa snaží privyknúť si na domáci život a Jason sa ocitne na území panterodlakov. Arlene a Terry sa vyrovnávajú so svojím veľmi neobvyklým bábätkom a Alcide podľahne dávnym plameňom. Staré vzťahy sa rozpadajú, nové vznikajú a 4. sezóna Pravej krvi diváka presvedčí, že nikto nie je v bezpečí, keď sa vo vzduchu vznáša mágia.
Trailer k 4. sérii seriálu Pravá krv.

Chce sa mi kričať. Radosťou. Po trojke, kedy tvorcovia akoby si neboli istí, čo chcú vlastne povedať, prichádza štvrtá séria Pravej krvi doslova v plnej výbave. Tento raz seriál strháva diváka do deja hneď od prvej časti a nepustí až do konca. Dominantný je v tomto prípade príbeh čarodejníc, od ktorých zverstiev sa napokon odvíja život všetkých ostatných v Bon Temps, aj keď si to mnohí uvedomia až príliš neskoro. Osudy hlavných hrdinov sa posúvajú vpred, niektoré spojenia i rozchody šokujú a vývoj, ktorý si tvorcovia zvolili nemožno nazvať inak, ako nadšením z pohľadu diváka.

Skvelé herecké výkony, výborný scenár. Má to tucet dielov a dokážete ich zvládnuť za dve noci, pretože vás jednoducho nepustia. Výborne natočené, zmysluplné a hádam až na chybu v takmer závere série (je to ten moment, keď odrazu všetci vidia mŕtvych, aj keď dovtedy mali tú silu iba „médiá“ – nič som neprezradil) sa možno zo štvrtej Pravej krvi ako celku iba radovať. Divák bude šokovaný a krv potečie prúdom. Všetci hlavní hrdinovia opäť prichádzajú na DVD a pozor, od augusta HBO spúšťa aj piatu sériu na svojich obrazovkách.

Hodnotenie diskov:

Tucet časti štvrtej Pravej krvi vychádza na piatich diskoch v českej verzii, pričom každý disk je zabalený do samostatného slim obalu a ako celok do kartónového obalu, ktorý dopĺňa zberateľom kolekciu Pravej krvi. Vydarený český dabing pokračuje v kvalite predošlých sérií a hoci je na diskoch iba vo formáte 2.0, technicky je to prípustné. Ak ten zvuk nerozhodíte do viacerých reprobední, znie naozaj dobre.

Súčasťou každého disku sú bonusové materiály, pričom na prvých štyroch diskoch sa dočkáte audiokomentárov tvorcov a hercov a tiež pri každej časti zhruba štvorminútového pohľadu na zákulisia jej nakrúcania. Ten je k dispozícii aj na piatom disku, avšak audiokomentár je vymenený za viac než polhodinový dokument zo zákulisia. Je škoda, že v tomto prípade nie sú pri bonusoch k dispozícii české titulky.

Réžia: Michael Lehmann, Scott Winant, Daniel Minahan, John Dahl, Anthony Hemingway, Alan Ball, Lesli Linka Glatter, David Petrarca, Nick Gomez, Marcos Siega
Hrajú: Anna Paquin, Stephen Moyer, Sam Trammell, Ryan Kwanten, Rutina Wesley, Jim Parrack, Carrie Preston, Chris Bauer, Nelsan Ellis, Alexander Skarsgard, Todd Lowe, Deborah Ann Woll, Kristin Bauer, William Sanderson, Kevin Alejandro, Marshall Allman, Jessica Tuck, Adina Porter, Joe Manganiello, Michael McMillian, Michelle Forbes, Michael Raymond-James, Janina Gavankar, Lindsay Pulsipher, John Billingsley, Brit Morgan, Mehcad Brooks, Denis O'Hare, Mariana Klaveno, Fiona Shaw, Tanya Wright, Anna Camp

Pravá krv 4.séria