Dnes je 24. februára 2019, meniny má a zajtra

Zúfalé manželky (8. séria)

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 22.05.2013

Tvorcovia svojim spôsobom uzatvárajú niekoľko príbehov, ktorým dominuje vražda, ktorú treba ukryť pred svetom. A to so sebou prináša raz veľmi dramatických, ale i veľmi vtipných situácií.
Zúfalé manželky (8. séria)

O seriáli:
Hrá sa doslova o všetko, keď vražda nechutného otčima chudinky Gaby spojí najznámejšie manželky na svete nerozlučným putom. A zúfalstvo sa začne ešte stupňovať, keď musí Bree čeliť anonymu, ktorý dobre „vie, čo urobila“ a posiela jej listy, ktorých znenie je totožné so znením listu, ktorý dotlačil nešťastnú Mary Alice až k samovražde. Renée zatiaľ spriada ľúbostné plány okolo Bena, nového suseda z Austrálie, manželstvo Lynette a Toma je v troskách a Susan sa zoznámi s charizmatickým maliarom, ktorý chce prebudiť jej divokú prirodzenosť. Napätie rastie a rastie... Tajomstvá sa konečne odkryjú a vernosť medzi priateľmi dostane zabrať, pretože situácia je napätejšia, ako kedykoľvek predtým.
Zúfalé manželky - 8. séria

Fanúšikovia „manželiek“ sú nepochybne v smútku. Ich obľúbený seriál, ktorý sa stal fenomén u publika oboch pohlaví, došiel do úplného konca. Žiaľ, ôsma sezóny na Wisteria Lane je záverečná. Tvorcovia svojim spôsobom uzatvárajú niekoľko príbehov, ktorým dominuje vražda, ktorú treba ukryť pred svetom. A to so sebou prináša raz veľmi dramatických, ale i veľmi vtipných situácií. Autor a producent Marc Cherry sa pokúsil svoj osemročný príbeh uzavrieť tak, aby vysvetlil, čo najviac vecí, aby rôznymi cestičkami ešte vrátil na obrazovky hrdinov predošlých dielov a aby sa zároveň s niekoľkými veľmi srdečne a s ďalšími zas mimoriadne prekvapivo rozlúčil.

Záverečná séria Zúfalých manželiek, je dramatická, vtipná i dojemná zároveň. A dovolím si tvrdiť, že je to tiež obrovská pocta Kathryn Joosten (alias Karen McCluskey), ktorá napriek ťažkej chorobe hrala až do poslednej klapky a svoj boj so zákernou chorobou prehrala tri týždne po odvysielaní premiéry záverečnej časti seriálu. Z môjho pohľadu fenomenálne finále, v ktorom tvorcovia mnoho vecí uzavreli, ale zároveň si nechali pootvorené vrátka, pretože čo ak by náhodou... Ak patríte do kategórie milovníkov Zúfalých manželiek, pripravte si minimálne jednu vreckovku. Na konci vám to bude jednoducho ľúto.

Hodnotenie kompletu:

Kompletnú sériu na našom trhu uzatvára aj spoločnosť Magic Box, ktorá všetkých osem sezón Zúfalých manželiek v češtine na náš trh priniesla. Záverečná séria vychádza na šiestich diskoch, ktoré sú zabalené v troch plastových slim obaloch a tie sú zabalené v kartónovom obale, ktoré dopĺňa edíciu všetkých sezón. Séria má 23 častí, všetky sú s vynikajúcim českým dabingom, žiaľ, rozmixovaným iba do 2.0 formátu, pribalené sú aj české titulky. Obraz je výborný, menu české, statické, v rovnakom duchu ako na predchádzajúcich diskoch, čím dopĺňa edíciu ako takú.

Na poslednom disku je niekoľko bonusov, medzi ktorými nájdete vynechané scény, nevydarené scény, zhruba 20-minútový pohľad do zákulisia nakrúcania, kde herci a tvorcovia spomínajú na natáčanie poslednej série a zároveň si môžete posledný diel pozrieť s komentárom autora Marca Cherryho, pričom všetky bonusy majú českú podporu v podobe titulkov. Sledovať záverečný diel so Cherryho komentárom je veľmi zaujímavé, keďže ten posledný diel rieši veľmi zaujímavo z pohľadu všetkých sezón. Ak ste zberateľmi, prípadne ste sa pre Zúfalé manželky rozhodli iba teraz a máte chuť na celý komplet, pripomínam, že Magic Box vydal aj box so všetkými sezónami.

Réžia: Larry Shaw, David Grossman, David Warren, Arlene Sanford, Jeffrey Melman, Bethany Rooney, Wendey Stanzler
Hrajú: Teri Hatcher, Felicity Huffman, Marcia Cross, Eva Longoria Parker, Ricardo Chavira, Brenda Strong, James Denton, Doug Savant, Nicollette Sheridan, Shawn Pyfrom, Andrea Bowen, Kyle MacLachlan, Brent Kinsman, Shane Kinsman, Zane Huett, Mark Moses, Kathryn Joosten, Dana Delany, Joy Lauren, Charles Carver, Joshua Logan Moore, Cody Kasch, Madison De La Garza, Kendall Applegate, Richard Burgi, Mason Vale Cotton, Kevin Rahm, Daniella Baltodano, Max Carver, Rachel G. Fox, Jesse Metcalfe, Tuc Watkins, Steven Culp, Alfre Woodard, Vanessa Williams, Pat Crawford Brown

Zúfalé manželky 8. séria